Alla inlägg under mars 2013

Av Emmylee - 1 mars 2013 13:58

Trött och ledsen för att jag inte får vara med min dotter som vill vara med Mig och resten av MIN famlj. Pågrund av att en människa/människor har fått för sig att det kan vara ensamrätt på ett barn. Jag har inte gjort ett friviligt val att vara någon slags surrogatmamma till de här människorna. Jag älskar min dotter över allt annat på denna jord och hatar att se henne besviken och ledsen över val som andra människor gör åt henne. Men nu var det sista gången, den här psykiska misshandeln som har pågått en allt för lång tid är värre än all annan slags misshandel. Jag vill bara ha rätten att vara med min dotter och rätten för henne att vara med sin mamma, tråkigt att det finns människor som saknar emapti och är så egocentriska att dom behåller ett barn för sig själva och stänger ute hälften av hennes familj. !!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards